Check in Hotel . HAHA .

Assalamualaikum .


  Selamat pagi :) Hari ini hari ahad . Ohhh , hari ni aku pi check in kat hotel ek . Lagi sekali aku ulang HOTEL . hahaha ! Mesti pelik ken , nak pi hotel pon membatak macam gini . Kayhh , bukan HOTEL  but HOSTEL . tertinggal huruf S nyeeeee . :D Haha . 

  Hari ni last aku on9 maybe , aku harap sangat ade kemudahan dekat sana untuk aku on9 . Hihooo ! #serupa tak payah duduk asrama . Kayh , faktor2 aku duduk hostel :

 1- Tahun ni aku PMR ken , so banyak kelas tambahan , kekadang tuh tak de sape nak hantar .
 2- My mom said , kalau nak masuk wakil sekolah apa2 pon , kena duduk asrama , kalau tak , tiada siapa nak hantar kau pegi sekolah kalau ade latihan . Errr . 
 3- Dekat rumah , aku ade banyak halangan nak bukak buku . heiwheiw . Susah bebenor rasanye . 
 4- Nanti exam apa apa , kalau tak paham math , sains ke ape ke , senang nak suruh budak pandai pandai tuh ajar .
 5- Dekat rumah aku nih , berlambak adik . HAHA . so , suasana tuh terlebih MERIAH kannn . hihh . susah nak fokus kat study . CEH . Alasan je nihh . :D
 6- Kalau ade acara ape ape dekat sekolah , senang sikit nak masuk . 
   

  Okayh okayhhh , 6 faktor je yang aku bagi sebab aku masuk asraama . Lebih2 kang , takut pulak terkantoii . HAHA . Tapi ken , malas pulak nak pergi , tak tahu kenapa . Arghhh ! Tak boleh tak boleh , kena pergi jugakkk . Barang aku pon belom siap agi , iron baju pon tak lagi , beli barang yang tak cukup pon tak beli lagi , basuh kasut pon tak . huhhhh , banyak lagi tak buat , tapi still sempat nak update blog lah , on9 lah , dengar lagu lah . haha . Whatever je lah . Kbye -,-


No comments:

Post a Comment