Hari Paling Best . Hihi .

Assalamualaikum .


  Heyya Fillah . Double Hello . Hai . Halu2 . Salam sejahtera and ect . hahah . Dah nak dekat 2 bulan aku tak update blog sebab aku malas , nak menulis mengambil masa 1 jam maybe , busy banyak homework and pelbagai alasan lagi kayh . HAHAxD . Aku menaip sambil makan nasi goreng . Fuhhhh mantap , sesiapa yang terliur sila call saya , boleh lah anda menempah dekat saya . Satu pinggan RM50 . haha , cekik darah . Penat aku 'masak' ni . Masak lah sangat kann . :D

 Apa yang hari paling best tuh , cer teka cer teka . Cepatlah ! Alah , lambat sangat . Hehe . Kayh kayh , nak bagi tahu lah nih . Pingpong pingpong ! Peringkat MSSD  je . Alhamdulillah , dapat nom3 time beregu dengan hafizin . Bukan cina (BKC) . Selama 3 tahun aku dengan fizin idam idamkan nak dapat nombor . HAHAHAHAH  . Akhirnya akhirnya akhirnya !!!! dapat jugakkk . Terima kasih Allah <3. Excited lebihh sekejap .

 Sebenarnya banyak nak cerita , tapi maleh ahh nak menaip . hohoh . Banyak budak tahun lepas aku kenal . Budak yang aku tak suka pon wujud jugak dekat dewan tuh . HAHA . Banyak bende yang memalukan aku sepanjang hari kedua tuh . Erghhhhh . Malu sangat sangat sangat . Kalau budak sekolah aku yang tengok tak pe jugakk . ni ! sekolah lainn . Nasib baik dah tak jumpa . hehe . Itu lah lawak yang paling aku ingat sampai bila-bila maybe . Huwaaaaaa ! malu sangat ! BTW ,  jumpa cikgu tuisyen aku , cikgu BI , dia cikgu sekoah Musyi Abdullah . Happy gila kott . Cikgu tuh lawak giloss dekat tempat tuisyen . Asyik gelakkk je . Hihooo .

  Sebenarnya aku nak cerita bende yang paling memalukan . tapi tapi tapi malu lah nak cerita . haha . itu lah kenangan yang paling lucu , tak boleh lupa ahhh . Biarlah dekat ingatan je ! Hihooo . Kayh lah , penat lah menaip . Best gila dapat kawan baru . Semua sporting . Aku pon ikot sporting . Hihi . Hye khayrin , dayana ,  afiqah , hafiz , muaz , wan , linda , yazid . ramai nyerrr . dah dah , tak payah nak OVER sangat lewww . Gambar time dekat Dewan Sg.Lang .


Baju kitaorang sama sebab time nih beregu .

Saja saja tangkap sebab bosan .

With Atul :)


Time nih aku lawan dengan sekolah SAMMBP . single . Cuakk !

Batak ~ haha .

Kayh , ni gambar patner double . Merah !

Kayh , aku pon sama dengan patner aku . Biru !

Dorang pon sama . Hitam Pink !


Tengok Amni main ipad bhaiiii !

Ehem2 . Ni aku yang suruh dorang bergambar sebab baju sama . HAHA 

Tengok lah , tak sedia agi dah tangkap . Muka pon macam ape .

Time ni Ulfa dengan Amni lawan dengan sekolah SBPI . Beregu .


Ha ? siapa kah ini ? ahaha . Nama dia Adam . Pemain paling hebat and populer dekat dewan itu . Johan bhai dia . Ni pon tangkap senyap2 . Hahah ! Dia tak sombong . Peramah . 



Dah samapi sini je nak story , ni je lah gambar yang aku letak . yang lain simpan dalam lappy jeww . Maleh nak letak banyak2 . hohoh . Enjoy Your Reading . Assalamualaikum . . Bye .




No comments:

Post a Comment