Asyik Tidur jee . HAHA .

Assalamualaikum .

    Huihhhh , alohaiii , dah lama beno rasanya tak update blog nihh , haihh , al maklumlah jari ni sangat lah malas untuk menaip kenn , lagiponn tak tahu nak story ape so now , nak bersihkan blog nih daripada berhabok . hik hik . Okayh , sedar tak sedar , kelip mata kelip mata . Eh ? dah nak dekat sekolah bro sis , huihh , sedih bebeno nak tinggalkan memory tahun nih , terlalu banyak suka dan duka . Hope tahun depan dapat ubah lah perangai gila gila aku nih . Nak PMR  doeee , Cuakkk sesangat nih , tapi still malas nak prepare awal awal , hanya bertemankan tuisyen je lah , tapi not bad lah jugak kan daripada tak study langsong . Eh ! dah jauh daripada tajukkk nih , tak pe -2 kita bermuqadimah dahulu . eh , BERMUQADIMAH lah sangat . hee .

  Nak story nih . Siapa yang suka tidur nih ? musykil nih , korang mesti pikir aku ennn . HAHA . Not mee kayh , adik baru kitaa #eh gedik nye . wekk wekk . Ada orang tuh nak tengokk sangat , aku bagi lah tengookk , karang kempunan pulakk . haha . Siapa orang tuh ? Kawan kawan leee , hoho , ayat aku tuh macam ade sorang je nak tengok , almaklumlah , bm aku merepek maraban . Hohoho . Nahhh kawan kawan yang nak tengok sangat tuhh . Kedebukkk , gambar jatuh dari langit lah pulakk . Hehe




Haaaa ~ Comel ke idak macam saya nih ? Eh , perasa sekejap je , sekejap je bukan lama punn . Muka sucii , biasalah budak baru lahir , nak masuk 6 hari dah dia dekat dunia nih . Nak tahu nama dia ? Nama pun belom bagi lagi . Haihhh , semua nak bagi nama . Mula mula semua orang macam setuju dengan nama yang aku bagi , nama dia Muhammad Aqeel Zafran . Sedap kan nama tuh ? Tapi mak lang aku cakap Zafran tuh keras , sebab anak buah mak lang aku yang keluarga belah sana tuh kerass , aku ponn layan je lahh , pastuh ade yang bagi nama nazrin , iqbal , qayyum , aqil hakimi lah , and ect , last last tak tahu nak bagi ape . Pening aku . HAHA . So , kitaorang panggil dia MAT . hihi , ayah aku lagi lah , ade ke panggil dia Mat Toyota . Hamboi2 , buat lawak pulak ayah aku nih . >< 

Dia nih suka sangat lah tidurrr mengalahkan orang penat bekerja . HAHA . Sampaikan dikejut kejut oleh kami sebab suruh dia bangun mandi . Itupon liat sangat2 , tengok gambar tuh , tidur jugakk , #eh , biar kan lah dia tidur ken , budak kecikk .  HAHA . Gambar ni diambil oleh kakak sepupu ku , malam tadi Mat nih femess , ramai amik gambar dia , bukan main lagi tuhh , macam artis . haha , yang dianye sedap je lending tidur , lantak lah orang memekik kat telinga dia ke , bom jatuh ke . Hahaha ! mengutuk adik sendiri pulakk . Bukan mengutuk lah , saje buat lawokkk . #Yela tuuu ~ . Hohoo .  Ramai cakap muka dia macam Adam Haziq a.k.a adik ketiga aku . Ramai doe adik beradik aku , meriah rumahhh . Huhh ! 

Kayh lahh , sudah2 lah tu aku nak story pasal Mat nihh , kang kembang perut dia aku story dia kat blog aku . hahha . Hope tak nakal time dah besar nanti , menjaganye bukan main lah payah , macam orang bercinta jaga . Haha ! K bubye ! Enjoy ur reading . Peace no war . Assalamualaikum ! :)












No comments:

Post a Comment