Ohoihoi Tusyennn !

Assalamualaikum .


Comel kenn ? jeles dia pandai baca buku time kecik kecik . haha !


   Heyaaa ! Now at 1 am . waw , aku tak tidur lagi ? *macam tak biasa pulekk* haha , tak boleh tidur weyhhh  . Tidak tahu mengapa , sedang bosann so aku ponnn update lah blog kenn , karang berhabuk pulakk . hihih . Berbalik kepada tajuk tadi . Tusyen lah weiii , nanti banyak dugaan nak bukak buku kat rumah nihh , kalau tuisyen boleh jugak aku prepare untuk tahun depan , yelahkan , last batch PMR . Kayh , cuak sangat sangat sangat ! Tuisyen nih best kott , ramai ! seramai 60 orang , bayangkan ramainye macam mana , tapi aku rasa sikit jee , haha . Boleh buat dua kelas tuhh . hehe !





Aku yang pakai baju kuning yang selekeh tuh sebab penat sangat , tercungap cungap sebenarnya tapi still tangkap gamboo . Yang tengah tuh lah si gepeng , aku panggil dia gepeng sebab kurus . haha . Dia lah yang selalu jalan kaki dengan kitee . Yang pakai baju biru tuh Aida . Time nih dah habis tuisyen , tapi kitaorang merayap , shopping , tergedik gedik kat tepi jalan sekejap . haha !


  Setiap pagi nak pergi tusyen nih macam bangun pergi sekolah tahukk , cedihhh :') . Pastuh , ikot my daddy pergi kojeee (kerja) , hantar dekat klinik . Teka lah kenapa aku dihantar kat klinik ? aku sakit ke ? aku ambil kojee dekat situ sementara ke ? haha , jangan nak berangan lah kojee dekat situh , setakat bagi kad dekat pesakit boleh lah . haha . Opss , terover sekejap , kayh , nak bagi tahu lah nih , sebabb ~ kena jalan kaki dengan sigepeng (kawan kite) . haha , pergi sama sama dengan dia , exercise sikit ken , hope turun 5kg . hehe , terlebih pulakk . :D Jauhh tuh klinik dengan tempat tuisyen , tapi dah terbiasa jalan kaki  terasa dekat lah pilekk kenn . Orang dah jemu tengok kami berdua jalan kat tepi jalan raya tuh . haha ! *budak nih lagi , tak de budak lain ke yang cun cun sikit* kayh fine , kami tak cun . haha !

       Dekat tempat tusyen tuh kenn , budak perempuannya sporting lah jugak , aku dapat kawan baru , baik gilosss , hohoh , tak suka budak lelakinya , bisinggg tahuk , tapi diorang lawak kott , asyik gelak je , sporting kenn dorang semua walaupon tak kenal . Tapi , time 1 time masuk , semua macam diammm jee , sekali hari kedua , ha ! hamik ko , dah keluar dah tanduk diaa . haha . Tahu lah diaorang pandai , tak payah nak menunjuk sangat lah , menyampah dek aku . kiki , masalahnya , cikgu tanya *kamu kebanyakkan nya dari sekolah mana?* lepastuh ade beberapa dak laki yang suka buat bising tuh pon cakap kuat kuat * kusess ciku , star cikgu * SAMEONE lagi ramai lah dekat situ , pui pui *rak puehh hati* . Kayh , guraw guraw 'pagi' saja . :3

  Eh kite nih , kite ? gedik nye kite kite nih , saje je . layan , otak dah tak berapa nak betul , time mcm nih  sepatutnya tidur , ni sempat lagi update blog . haha , panjang pulak tuh , kite tahu , kau orang pun bosan nak baca sebab tak dek kena mengena dengan kau orang . Tak pelah , blog aku , aku tak menyemakkan blog orang lain punn . haha ! Bubye ! Assalamualaikum .  Semoga hidup kita diberkati oleh-Nya . Amin .

No comments:

Post a Comment