Jamuan kelas 2IA :)

Assalamualaikum .


Hye ! Sihat ? Semoga kau orang dalam sihat sejahtera . Dah lama aku tak update blog ni , bukannya busy sangat pun tapi malas . Haha . Selamat bercuti . Kau orang pergi mana je cuti cuti ni ? ke pergi tuisyen sana sini . Aku? Hmm , tak tahu lagi nak bercuti kat mana , Penang and taiping la kott . Whatever lah . Okayh , hari ini aku nak cerita about jamuan kelass aku ni . Penat wei nak menguruskan , pasang belon lah , kemas kerusi meja , bawak makanan lagi , sapu sampah , kalau kelas bersih tak pelah jugak , ni ! hampeh ! Haha ! Tapi berbaloi lah jamuan nya . Bukan main ramai lagi jadi tukang photographer . Bertangkap gambar sakan la jadinya . Hehe . Makanan nya best gila . Yang paling aku suka kek batik zunnur . sedap kott . Time tukar tukar hadiah tuh , sedih gila , aku tak dapat hadiah sebab budak  tuh tak beli . Menyirap je , aku dengan syakir sama tak dapat hadiah . Sedih kan ? *sila nangis untuk aku* . Haha . Aku tak tahu nak cakap pe . Tengok lah kemeriahan nya . Meriah lah sangat . Kalau gambar kau orang tak de , sorry . Ni yang ada dalam facebook shahirah fatini aku ciplok . Ngee :D



Time tukar tukar hadiah .


Zati wani dengan Farhan . 


Zul and zati syafiqah .


Ha , ade jugak gambar kau .Hahah . Aisyah AB .



Aiman afiq . Ada orang kata dia comel , *Sila muntah hijau sekarang* . Haha . Dia nih suka panggil aku wink-wink . Aku pulak suka panggil dia boroi . Saja je suka suki . :D



Apabila sudah bosan dalam kelas tuh , rimas sangat . Keluar > jumpa k.shalila > tangkap gambar > sembang sembang . Haha .



Untunglah budak sorang nii , dapat hadiah besar . tutt kat tangan dia tuh . Daripadaa Harith . 


Ain , puteri , aku and zati . Kami memang budak nakal dalam kelas , suka buat bising and whatever .



Ceh ! Atiq and zati wani .



Budak budak ni agak pendiam di dalam kelas .


Penolong kelas kita , Rabiatul Adawiyah and haziq hazlami .





Ya Allah ain ! Melahap gila . Haha . Tersangatlah lawak . Ain ain .

 

Ecah and kak shalila . :)


Uish ! macam bergadoh je korang nii .


Lawak je sampai letak nama dekat cawan . Kreatiff sangat . 


Puteri paling tinggi markah bi kalau nak tahu , Teacher Nisha bagi tahu aku . *tepuk tangan sikit*


Cute gila kau punya kasut ain . haha ! Eh ! terselah ketinggian aku . HAHA xD .



Errr .


Aku kenal sangat topi yang dipakai oleh zul nii . :D


Happy reading . Kalau tersalah kata , menyakitkan hati kau orang . Diri ini nak mintak maaf . Selamat Bercuti :))

No comments:

Post a Comment